Paczki ecommerce

Prowadzisz sklep internetowy i wysyłasz paczki ecommerce ? Ciekawy jestem ile płacisz za standardową paczkę. Kurierzy w czasie pandemii zbierają prawdziwe żniwo. Paczkomaty® pękają w szwach, a jesteśmy przecież w przedświątecznym szczycie.

Już dostałem dwa SMS o zmianie Paczkomatu®. Prowadząc sprzedaż internetową z pewnością dostrzegasz zwiększoną ilość wysyłek. A im więcej wysyłek tym więcej można zaoszczędzić, znajdując bardziej atrakcyjnego cenowo partnera do obsługi paczek kurierskich.

W odróżnieniu do paczek ecommerce wysyłanych pocztą, te wysyłane kurierem mają niekwestionowane korzyści. Nie musisz jeździć na pocztę i stać w kolejce. Oszczędzasz zatem czas i pieniądze. To kurier może odebrać Twoją paczkę, albo możesz wrzucić ją do najbliższego Paczkomatu®, w parę chwil.

Dla klientów ważne jest również możliwość śledzenia przesyłek czy zwroty. Biorąc pod uwagę gamę korzyści warto rozważyć możliwości, jakie w Twoim ecommerce dają przesyłki kurierskie. Oczywiście warto związać się umową, z deklaracją minimalnej wielkości wysyłek. Wtedy oferta powinna być jeszcze bardziej atrakcyjna cenowo.